30 Haziran 2012 Cumartesi

mırıldanın..

kimi şen kimi durgun.. bazıları çok konuşur, bazıları yeri gelince.. huyuna gittiğin zaman tüm kapılarını açar. en duygusal varlık olabilirler bir anda. belki sulu göz.. istediği zaman ise dünyanın en şeytani varlığı.. aslında hiçbiri şevkatten başka bir şey istemez çoğu zaman. her birinin ayrı bir dünyası var içinde, gösteremediği. şuh kahkahalar, akan göz yaşları, sinirden oda dağıtmalar, bunalımdan kendini çikolataya vermeler.. bunlar bilinen, çoğu zaman gerçekleşmeyen klişeler. kutsal olarak değerlendirilir bazıları tarafından.. bazıları için sadece bir eğlence gibi görülür. sarışınlarına aptal denir nedense.. esmer, kumral, kızıl, sarışın, uzun, kısa, zayıf, kilolu.. bazıları çok trip atar. kimileri alkol alınca kendini kaybeder.. bir kısmı küçümencik şeyler ile mutlu olurken diğer kısmın beklentileri asla tükenmez. uğruna şarkılar, şiirler yazılır. anlamıyorum denir hep ki bazen ben bile anlayamıyorum.. o kadar çok şey söylenir ki kadın ile ilgili.. aklıma ilk gelenleri sayıyorum desem yalan olmaz. aslına bakarsanız kadın dediğin de insan. kocaman dünyanın ufacık bir noktası. ama biraz ayrılan yönlere sahip.. bir bakışı ya da gülüşü ile yerle bir edebilir. siniri dünyayı yakabilir. duygusallığını bir kenara bırakıp gaddarlaşabilir.. hafife alınmaması gereken bir zekaya sahip kadınlar tanıyorum. hemcinslerimi seviyorum. özellikle özgüveni tavan olanları. çünkü kendine güvenen kadının elde edemeyeceği hiçbir şey yok bu dünya üzerinde bana göre.. tek bir kelime o kadar çok şey ifade ediyor ki aslında düşününce.. sadece mırıldanın. KADIN..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder