14 Şubat 2013 Perşembe

karşılıksız..

Dünya üzerinde sizden tek sıkılmayacak erkek kimdir biliyor musunuz? Babanız. Her ne yaparsanız yapın o affedicidir, vicdanlıdır, kıyamadığı nadir varlıklardan birisinizdir. Aşk, sevgi, bağlılık, evlilik.. Evet bunlar çok önemli kavramlar ve mutlaka olmalılar. Fakat hepsinin bir sonu var buna emin olun. Ben de öyle olmadığını düşünüyordum ama buna ikna edildim, sonu varmış. Her neyse ne diyordum? Baba. Bu adam hayal kırıklıklarını, kızgınlıklarını, üzüntülerini gömer. Asla ve asla senin karşına tekrardan koymaz. Haklı olduğu bir konuda bile seni kırmaz, kırsa bile affettirmesini bilir. Her kadın biraz babasına aşıktır derler.. Bilemiyorum bu aşk değil bence. Bu bir çeşit bağlılık, belki de zaaf. İsmi her ne olursa olsun kıymeti paha biçilemez. Sevgililer günü denen zımbırtı babalar ile güzel der ve konuya kilit vururum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder